ŽIVĚJŠÍ MOTOR FIAT 126/500 650CCM NA PRODEJ 2/2018

ŽIVĚJŠÍ MOTOR FIAT 126/500 650CCM NA PRODEJ 2/2018

Dostal se nám pod ruku závodní motor Fiatu 126, který jeho majitel již nebude potřebovat. Co teď ... motor šlapal jako hodinky, kdysi byl dělaný od základů ... vzhledem k tomu, že se do závodního auta již nevrátí, udělali jsme z něj trošku živější motor, který je v současné době na prodej.

PŘEVODOVKA FIAT 126 - 8/41 NA PRODEJ

PŘEVODOVKA FIAT 126 - 8/41 NA PRODEJ

Máme tu pro Vás převodovku do Fiátku 126 na prodej ! Převodovka má jiný převodový poměr, oproti seriové 8/39 má 8/41 ... a co to znamená? Tyto převodovky jsou oblíbené u závodníků, kteří chtějí ze svých aut získat co největší výkon. Ztratíte o trochu maximální rychlost, ale za to Vaše auto bude mít větší odpich ! 

Motor Fiat 126/500 650ccm na prodej 1/2018

Motor Fiat 126/500 650ccm na prodej 1/2018

Motor je určený především do Fiátků 126, jeho obsah je 650ccm. Často se však setkáváme s tím, že majitelům Fiátků 500 nestačí výkon originálního motoru, proto je motor připravený i na montáž do 500 se startérem nahoře, v bloku je připravený otvor na startér. Pokud Vám nevadí, že ztratíte originalitu Vaší 500, tento motor auto oživí a lze jej namontovat bez větších úprav.

Fiat 500 r.v. 1970 červený z Plzně - renovace a opravy

Fiat 500 r.v. 1970 červený z Plzně - renovace a opravy

Na začátku roku 2017 k nám do dílny zaparkoval Fiátek 500. Hlavní věcí bylo složit nový motor, dále lakovat motorový prostor, opravit brzdy, výměna hlavního brzdového válce, dále nové řízení, nová střecha a spousty dalšího. Majitel se po roce rozhodl auto svěřit do naší péče a teď nás čekají nová zadní ramena, kompletní podvozek a spousty dalšího. Sledovat renovaci můžete v tomto albu nebo na našem webu :)

Nové elektroinstalace Fiat 126p FL již skladem !

Nové elektroinstalace Fiat 126p FL již skladem !

Desítky z Vás u nás poptávali elektroinstalace do svého Fiátku, dlouhou dobu se nám je nedařilo sehnat, ale konečně jsme sehnali spolehlivého dodavatele a svazky jsou již skladem. Jak přední část do kufru, tak zadní k motoru. Zakoupit je můžete na eshopu www.fiat500126.cz

Jarní Fijatění,aneb nejen příprava vozů Fiat 126 a 500 na sezónu

Jarní Fijatění,aneb nejen příprava vozů Fiat 126 a 500 na sezónu

Dne 18.-20.5.2018 proběhla akce s názvem Jarní Fijatění, aneb nejen příprava vozů Fiat 126 a 500 na sezónu. O víkendu jsme poladili několik vozů, vyměnili kola, seřídily ventily, karburátory, vyměnily vadné regulátory, opekly kus masa a buřty, dokonce seřídili i jedny vůle na diferenciálu na převodovce a spousty dalšího … sešla se naprosto úžasná parta lidí, bez kterých by nebylo Fijatění Fijatěním a kde jinde, než v naší dílně :) Jako zlatý hřeb večera byla jízda na vrcholek osmitisícovky :) Díky moc všem a těšíme se na další akci. :)

Jarní Fijatění,aneb nejen příprava vozů Fiat 126 a 500 na sezónu

Jarní Fijatění,aneb nejen příprava vozů Fiat 126 a 500 na sezónu

Plánuješ příští rok na Slovensko, ať už s námi na dovolenou, nebo na sraz ZVOLEN 2018, nebo prostě nic neplánuješ, ale chceš zkontrolovat auto a motor ? Přijeď k nám do dílny. Poštelujeme auta, opečeme flákotu, poladíme motory a vše ZADARMO :) Pro více informací klikni sem :)

Fiat 500 110 F Nuova 500 - generálka podvozku, motoru a další 2017

Fiat 500 110 F Nuova 500 - generálka podvozku, motoru a další 2017

Fiat 500 110 F Nuova 500 - generálka podvozku, motoru a další Dnes k nám do dílny zaparkoval další kousek, tentokrát Fko z roku 1970 :) Čeká nás kompletní generálka podvozku, brzd, motoru a další věcí, které na autě najdeme. Do jara z něho bude fešák :) Mám za sebou motor, převodovku, lakování motorového prostoru, skládání zadní nápravy a další, mrkněte do článku.

Jak na to - Správná montáž tlumiče výfuku Fiat 500126

Jak na to - Správná montáž tlumiče výfuku Fiat 500126

Jak správně namontovat výfuk ? Že je to jednoduché ? Mrkněte na video ...

Generálka motoru Fiat 500 - leden 2018

Generálka motoru Fiat 500 - leden 2018

Jeden motor do Fiátku 500 - leden 2018. Majitel koupil nového Fiátka, ale motor zlobil od samého začátku. Kouř z výfuku, motor neměl tlaky ve válcích, výkon žádný a po zahřátí skoro nejel. Jdeme na to, po generálce to bude opět svižný motor... mrkněte, jak stavba pokračuje :)

Garage REVORACING vol. 2 ( 6.4.2018 )

Garage REVORACING vol. 2 ( 6.4.2018 )

Jaro je tu, sluníčko svítí, my makáme na plné obrátky :) První start motoru dopadl dobře. Plameny, které jste mohli vidět byly zapříčiněné prohozenými kabely na rozdělovači, no co, pro efekt dobrý :))))) Zbývá doladit přední nápravu a hurá na cesty....

15. Maluchiáda

15. Maluchiáda

Již tradičně Vás zveme na 15. Maluchiádu, která se koná 7. - 9. září 2018 v Autoekmpu Hnačov (Plzeňský kraj, okres Klatovy). Pro více informací klik :)

Stavba motoru krok č. 6 - náhradní díly

Stavba motoru krok č. 6 - náhradní díly

Ještě, než se pustíme do samotné stavby motoru Vám řeknu něco o nabízených dílech, řeknu Vám kde díly sehnat. Máte na výběr hned z několika možností, buď stavět motor z použitých dílů, nových polských a nebo pokud chcete tu nejlepší kvalitu, použijte Italské díly. Samotný výběr je na Vás, ale nenechte se opít rohlíkem. Na některých dílech se nevyplatí šetřit a ukážu Vám proč. Pokud máte zájem se dozvědět více, klik na článek.

Stavba motoru krok č. 5 - plechy motoru a detajly

Stavba motoru krok č. 5 - plechy motoru a detajly

Plechy motoru zkontrolujeme, poradím Vám, jakou barvu na ně nejlépe použít, zda-li komaxit, nebo ne. Při montáži se podíváme na správné utažení plechů a čemu se vyvarovat, aby Vám nepopraskaly... Celý článek mžete číst kliknutím na něj !

Stavba motoru krok č. 4 - mytí motoru

Stavba motoru krok č. 4 - mytí motoru

Často se mě ptáte, čím čistím motory, že vypadají tak pěkně. Nic složitého na tom není, chce to jen několik hodin trpělivosti a několik litrů ředidla. Jdeme na to, je to jednoduché ...

Stavba motoru krok č. 3 - rozborka

Stavba motoru krok č. 3 - rozborka

Motor máme na stole a připravený na kompletní rozborku. Popíšu Vám, na co si dát pozor, co Vás může potrápit....Jdeme na to :)

Stavba motoru krok č. 2 - tlaky a informace o motoru

Stavba motoru krok č. 2 - tlaky a informace o motoru

Máme za sebou první článek s názvem Stavba motoru č. 1 - Katastrofa. Proč katastrofa jsem již vysvětlil, jdeme na druhý článek a to na měření tlaků ve válcích a také nějaké základní informace o vzduchem chlazeném dvouválci. Pokud Vás to zajímá, klik na tento článek. Příjemné počtení a doufám, že Vám to přinese něco nového, co třeba i nevíte :)

Stavba motoru krok č. 1 - katastrofa

Stavba motoru krok č. 1 - katastrofa

Proč katastrofa ? Samozřejmě je to myšleno s velkou nadsázkou. Samotný motor je srdce našeho Fiátku a každý z nás by chtěl, aby byl v té nejlepší kondici a hlavně, aby byl spolehlivý a nikde nás nenechal v úzkých. Nikdy nezabráníme katastrofickému scénáři, jako je třeba prasknutí ojnice, která se rozhodla podívat ven, nebo prasknutí bloku motoru, výfuku a dalších částí, ale správnou údržbou a montáží dokážeme předejít spoustě závad a problémů. Určitě tyto články neslouží k zastrašení, ale k prevenci. Často se při svých generálkách motoru setkávám s tím, že majitel motor doveze a řekne mi: motor jsem koupil a podle majitele je po generálce, má najeto jen pár kilometrů a bude stačit jen přetěsnit. Ve všech případech, které jsem kdy zatím dělal, vždy takovéto generálka byla špatná a bylo jasné, že motor skládal někdo, kdo tomu nerozumí. Nic proti takovýmto lidem, kteří se snaží si motory opravit samy, ale většinou napáchají více škody jak užitku a stojí to ve finále více peněz, než kdyby se to udělalo jednou a pořádně.

STAVBA VZDUCHEM CHLAZENÉHO DVOUVÁLCE, KROK PO KROKU

STAVBA VZDUCHEM CHLAZENÉHO DVOUVÁLCE, KROK PO KROKU

Ne, že bych neměl co dělat, ale když máte vyhozený koleno a rodinu pryč, tak jsem se opět pustil do rozšiřování webu :) A to konkrétně na dlouho připravovanou sekci STAVBA VZDUCHEM CHLAZENÉHO DVOUVÁLCE, KROK PO KROKU. Bude to teda chvilku trvat, než všechno napíšu, ale základ je hotový :)

Historie závodních Fiatů 126p v barvách továrního týmu

Historie závodních Fiatů 126p v barvách továrního týmu

V roce 1972 se rozjela velkosériová výroba polského Fiatu 126p. Po vzoru zahraničních továren začali ve Varšavském závodu FSO uvažovat o vytvoření speciální divize zabývající se motorsportem v prostorách továrny v Bielsku-Biala. Iniciátorem nápadu byl Ing. Zbigniew Klimecki. Díky jeho naléhání tehdejší vedení FSM rozhodlo zaměřit se na domácí šampionát. Od roku 1974 bylo možné „maluchy” čím dál častěji potkávat na různých závodech a tak vytvoření továrního oddělení začínalo být reálné. V roce 1975 bylo konečně rozhodnuto. Vedoucí odboru OBR Sport-SM (zkratka: Centrum pro výzkum a vývoj maloobjemových automobilů) nebyl nikdo jiný než Ing. Klimecki....

Nejnovější komentáře

Nejnovější videa

Fiat 500126 SERVICE

seznam videí

Cestujeme dvouválci​​

 seznam videí

Srazy a akce  dvouválců

 ​​

seznam videí

Historie vozů Fiat 126 a 500

 

seznam videí

 Závody Fiatů 126 a 500

 

seznam videí

REVORACING TEAM 

 

seznam videí 

 

ESHOP FIAT500126.cz

seznam videí

 

Podpořte nás na FACEBOOKU

 

 

  

 

  

 

 

 

 

Newsletter

Chcete si občas nechat od nás zaslat aktuality? Vyplňte Váš e-mail.