Olejový chladič s olejovým filtrem

          Jedná se o "domamont" víko ventilů, které si můžete vyrobit také, nebo zakoupit originální víka, je to jen na Vás, ale princip je stejný.


1. - Z víka ventilů odšroubujeme olejové čerpadlo, které je přichyceno 4šrouby. 
2. - Olejové čerpadlo se skládá ze dvou ozubených kol 
3. - To delší, které na fotce držím v ruce se musí uvnitř zadělat (zneprůchodnit) viz. foto 

           

4. - Na bloku motoru po pravé straně vyšroubujeme z bloku zátku - tím zprůchodníme kanál vedoucí na vačku 
5. - Do této zátky koupíme průtokový šrou se stejným závitem 

                 

6. - Další nezbytnou úpravou je víko rozvodů, které se musí také zprůchodnit a to přímo naproti zaslepenému ozubenému kolu čerpadla s hřídelkou. Dále je nezbytné navařit hliníkový válec do kterého vytvořit závit pro průtokový šroub. 

                      

7. - Poté zbývá jen vše pozapojovat a nastartovat. POZOR, před prvním nastartováním naplňte olejový chladič a filtr olejem, jinak by mohlo dojít k zadření motoru !!!! 

      

8. - Fotografie kompletního zapojení. ( foto: www.maluchytabor.cz ) 

                

KDE SEŽENU VŠE K VÝROBĚ CHLADIČE ?

 Veškeré díly na výrobu chladiče naleznete na našem e-shopu www.fiat500126.cz a ty díly, které tam nejsou vystaveny Vám na Vaše přání objednáme, seženeme. 

Ukázka komponentů

 

  

 

  

 

 

 

 

Newsletter

Chcete si občas nechat od nás zaslat aktuality? Vyplňte Váš e-mail.