Ceník generálek motorů a jednotlivých komponentů
SERIOVÁ 650 - hlava válců - vyčištění, srovnání - bez výbrusu, nové pístní kroužky - výměna hlavních ložisek kliky - bez úhlování ojnic, nová ojniční ložiska - rozvody, nová olejová vana - nové benzínové čerpadlo - výměna uhlíků alternátoru - výměna termostatu, klín. řemene atd. - pískování a komaxit plechů motoru a doplňků - olejové čerpadlo bez oprav - výfuk vlastní - pouze nástřik - a další díly celkem 4332,- Kč + práce |
ZE DVOU JEDEN - hlava válců - vyčištění, srovnání - bez výbrusu, nové pístní kroužky - výměna hlavních ložisek kliky - bez úhlování ojnic, nová ojniční ložiska - rozvody - nové benzínové čerpadlo - výměna uhlíků alternátoru - výměna termostatu, klín. řemene atd. - pískování a komaxit plechů motoru a doplňků - olejové čerpadlo - nový protikus vačky - výfuk vlastní - pouze nástřik - a další díly 3642,- Kč + práce |
ŽIVĚJŠÍ 650 - hlava válců - kompletní repas, -2mm, velké sací ventily - nové písty 77,6mm + výbrus - vyúhlované ojnice, nová ojniční ložiska - repasovaný karburátor - kompletní repas olejového čerpadla - pružina, protikus - vačka Swiatek 298/298 - nová olejová vana - pískování a komaxit plechů a doplňků - výměna termostatu, klín. řemene atd. - nové rozvody, olejové čerpadlo - kompletní repasovaný alternátor - snížený setrvačník na 5kg - tryska karburátoru 130 - výfuk a držáky výfuku - a další díly 15830,- KČ + PRÁCE |
Z 500 600CCM
Tato úprava je pro majitele Fiáků 500, kteří chtějí zachovat originalitu svého auta, ale chtějí, aby "trochu jel a měl větší výkon". Tato úprava Vám zaručí, že Vám auto neskutečně ožije a nebude to vidět ! Pro více informací nás kontaktujte. |
Samotná generálka Vašeho motoru se nedá s přesností na korunu říci, každý motor je jiný, každý potřebuje jinou péči. Ceny výše uvedených generálek jsou ceny, které byly aktuální k tomu datu, ke kterému se dělali. Generálky hlav válců svěřujeme do rukou mistra v oboru, který tyto vozy dělá desítky let, ať už jen od srovnání hlavy, nebo snížení, zabroušení sedel ventilů a další. To samé výbrus válců a vyúhlování ojnic svěřujeme do rukou odborníků, kteří jsou ověřené a cenově dostupné.
Motory stavíme vždy podle Vašich požadavků a to od repase seriového motoru po sportovní úpravy a zvýšení celkového objemu motoru. Ke stavbě motorů používáme startovací stolici, která se stala již nezbytnou součástí naší dílny a také pro zjednodušení práce stojany na stavby motorů. Jako hlavní naší vizitkou jsme my samotní se svým závodním vozem, kde motor musí být v té nejlepší kondici, avšak musím zmínit i cestovatelské vozy, které překonávají tisíce kilometrů týdně. Určitě zde nemá cenu rozepisovat, co kde a jak, pokud Vás něco zajímá, napište mi, nebo se stavte v dílně na pokec :)
Repas hlavy válců- cena se odvíjí od náročnosti - snížení, velké ventily, opravy závitů |
Výbrus válců- cena se odvíjí od vybraných pístů |
Úhlování ojnic |
Vačková hřídel- na fotografii vačka 298/298 - na přání objednáme jakoukoliv |
snížení setrvačníku- na přání snížíme na požadovanou váhu - samozřejmostí je vyvážení |
oprava vydřené vačky- díly vydřené vačce motor ztrácí tlak - oprava broušením |
Zdvihátka- zabroušení zdvihátek |