Komaxit, zinkování, lakování a pískování


PÍSKOVÁNÍ - první variantou čištění plechových dílů je staré dobré pískování. Jako druhá varianta je CHEMICKÉ ODLAKOVÁNÍ. Tuto volíme ve většině případech, kdy hrozí třeba poničení plechů, nebo následné uvolňování písku třeba do motoru - vana, víko.

KOMAXIT - dejte dílům nový kabát ve formě nové barvy a to skoro ve všech odstínech RAL
- plechy motoru, plechy převodovky, ramena a další plechové části

KOMAXIT VENTILOVÉ VÍKO, OLEJOVÁ VANA - komaxit dodáváme pouze za předpokladu chemického odlakování dílů, písek na tyto části motorů zásadně NEPATŘÍ

ZINKOVÁNÍ - nabízíme Vám pozinkování jakýchkoliv částí, šroubů a to ve žlutém, nebo stříbrném zinku
- stačí poslat poštou, vše vyřešíme za Vás a dodáme v novém kabátu

GALERIEKOMAXIT, ZINKOVÁNÍ, ANEB NOVÁ BARVA NA VŠE

  

LAKOVÁNÍ MOTOROVÉHO PROSTORU

         Udělám generálku motoru, ale co motorový prostor? Vždyť to nebude pěkné, aby byl nový motor a všechno okolo šeredné. Tak s tímto se setkáváme velice často, proto Vám pro představu popíšu postup prací a určitě Vás bude zajímat cena. Osobně nejsem příznivcem levných obyčejných barev, které se po půl roce oloupou a efekt nebude proto žádný. Pokud budete chtít nalakovat motorový prostor levným sprejem, říkám NE. :) Popíšu Vám cenu kompletního lakování motorového prostoru Fiatu 500, které jsem dělal letošní rok 2017. Cena u Fiatu 126 bude zhruba stejná. 

Původní stav před omytím - prach, olej, špína

Omytí a příprava na základní barvu - omývám zásadně odstraňovačem na hmyz

Základní barva - minimálně 2 nástřiky, většinou 3x

Vrchní barva - minimálně 2 nástřiky, na fotce 3x

Nový motor, nový lak

Ukázka lakování prostoru Fiatu 126

 

 

Newsletter

Chcete si občas nechat od nás zaslat aktuality? Vyplňte Váš e-mail.