Technické údaje

Charakteristika

Typ motoru

600 650 650E
Rozměry vozidla:
Délka 3054 mm 3129 mm
Šířka 1377 mm 1382 mm
Výška 1335 mm
Rozvor náprav 1840 mm
Rozchod kol předních / zadních 1142 / 1203 mm
Převis přední / zadní 529 / 685 mm 570 / 719 mm
Vnější obrysový průměr zatáčení 4,3 mm
Hmotnosti:
Vlastní (s palivem, nářadím a výbavou) 580 kg 600 kg
Užitečná nosnost 320 kg (4 osoby + 40 kg nákladu)
Celková hmotnost 900 kg 920 kg
Zatížení před. nápravy vl./celk. 230 / 360 kg
Zatížení zad. nápravy vl./celk. 350 / 540 kg
Maximální hmotnost přívěsu:  
- nebržděný 290 kg 300 kg
- bržděný 300 kg 400 kg
Rychlosti:
Při I. rychlostním stupni 30 km/h
Při II. rychlostním stupni 50 km/h
Při III. rychlostním stupni 80 km/h
Při IV. rychlostním stupni 105 km/h
Při zpětném stupni 25 km/h
Stoupavost (s plným zatížením)
Při I. rychlostním stupni 24 % 25 %
Při II. rychlostním stupni 14 % 15 %
Při III. rychlostním stupni 8 % 8,5 %
Při IV. rychlostním stupni 4 % 4,5 %
Při zpětném stupni 30 %
Uspořádání v montážním celku s převodovkou, rozvodovkou a pohonem hnacích kol
Motor:
Typ 126 A.000 126 A1.076/8
Druh čtyřdobý, OHV, řadový, dvouválcový, vzduchem chlazený, zážehový, s karburátorem
Zrychlení (2 os.):  
- na rychlost 40 km/h 5,6 s
- na rychlost 60 km/h 11,5 s
- na rychlost 80 km/h 21,9 s
- z rychlosti 40 km/h na 60 km/h 13,8 s
- 1 km s pevným startem 48,6 s
Umístění za nápravou zadních kol, válce stojaté, v podélné řadě
Vrtání 73,5 mm 77 mm
Zdvih 70 mm
Zdvihový objem 594 cm3 652 cm3
Stupeń stlačení 7,5 8,0
Max. výkon (DIN) při 4800 min-1 16,9 kW (23 KM) 17,6 kW (24 KM)
Max. točitý moment při 3400 min-1 40 Nm 42,5 Nm
Vůle ventilů (u studeného motoru):  
- sací 0,20 mm
- výfukové 0,25 mm
Časování ventilů:  
- SO 26° před HÚ 18° 30´ před HÚ
- SZ 57° za DÚ 53° 30´ za DÚ
- VO 66° před DÚ 72° před DÚ
- VZ 17° za HÚ 24° za HÚ
Otáčky běhu naprázdno 850 ± 50 min-1
Mazání tlakové, oběžné se zubovým čerpadlem, tlak oleje 0,25 ÷ 0,30 MPa
Čistič oleje jeden, plnoprůtokový, odstředivý
Chlazení vzduchem, s odstředivým ventilátorem, s rozváděcími kryty, s termostatickou regulací množství odcházejícího vzduchu
Začátek / konec otevírání klapky chlazení při 68° ÷ 73°C / 87° ÷ 93°C
Karburátor Weber 25 IMB, spádový 28 IMB 10/250
Čistič nasávaného vzduchu vyměnitelný, s mikrofiltrační papírovou vložkou v tlumiči sání
Čerpadlo paliva mechanické, membránové
Převodová ústrojí:
Spojka suchá, jednolamelová kotoučová, s talířovou pružinou, ovládaná mechanicky
Volný chod pedálu spojky 25 ÷ 28 mm
Průměr spojkového kotouče 155 mm
Převodovka čtyřstupňová, dlouhřídelová, synchronizace druhého až čtvrtého stupně, zpětný chod
Převodové poměry I - 3,250; II - 2,067; III - 1,300; IV - 0,872; Z - 4,024
Stálý převod hnací nápravy 4,87 (39 : 8 zubům)
Celkový převod I - 15,83; II - 10,03; III - 6,33; IV - 4,23; Z - 13,50
Pohon zadních kol hnacími hřídeli
Podvozek:
Druh podvozku bezrámový, podvozkové skupiny uchyceny na podlahové části karosérie
Přední náprava nepoháněná; zavěšení kol nezávislé; pérování příčným pětilistovým plochým pérem se samostabilizací, koncové pryžové dorazníky; tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné
Zadní náprava hnací, zavěšení kol na trojúhelníkových ramenech se šikmou osou kývání; pérování vinutými pružinami, tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné
Řízení převodka s dvouchodým šnekem a šnekovým segmentem, převod řízení 2 : 26 zubům, počet otáček volantu 2,9 nebo hřebenové 38 mm / obr
Brzdová soustava:
Druh provozní kapalinová dvouokruhová, parkovací mechanická
Počet okruhů dva, vzájemně nezávislé
Brzdy v kolech bubnové vpředu i vzadu
Průměr brzdových bubnů 170 mm
Plocha čelistí vpředu / vzadu 216 / 216 cm2
Parkovací brzda působí na čelisti zadních brzd
Kola, pneumatiky a geometrie kol:
Kola disková, ocelová, lisovaná
Ráfky 4,00 - 12"
Pneumatiky 135 SP - 12", radiální
Tlak v pneumat. - vpředu / vzadu 1,4 / 2,0
Sbíhavost přední -1 ÷ 3 mm
Sbíhavost zadní 5 ÷ 9 mm
Odklon kol přední / zadní 0° 30' ÷ 1° 30' / 0° 22' ÷ 1° 22'
Příklon předních čepů
Záklon předních čepů 8 ÷ 10°
Sbíhavost kol předních / zadních -1 až +3 mm / +5 až +9 mm
Elektrická soustava:
Nominální napětí 12 V, minus uzemněn
Zdroje akumulátor 34 Ah, dynamo 230 W nebo alternátor 500 W
Zapalovací soustava s rozdělovačem S 152 A bez rozdělovače
Základní předstih zážehu 10° před HÚ
Automatická regulace odstředivá 18° 21°
Vzdálenost elektrod svíček 0,6 ÷ 0,7 mm
Vzdálenost dotyků přerušovače 0,47 ÷ 0,53 mm
Úhly otevření / zavření kontaktů 101° ÷ 103° / 75° ÷ 81°
Spouštěč o výkonu 0,5 kW, mechanický elektromagnetický
Stěrače elektrické, 50 ÷ 70 cyklů / min
Přerušovač ukazatelů směru elektrický, 60 ÷ 120 cyklů / min
Zapalovací svíčky se závitem M14 × 1,25 Iskra F95P; Magneti-Marelli CW7NP; Champion  L82Y, L81Y; PAL N9Y
Žárovky 45/40 W; 4 W; 3 W; 1,2 W
Náplně:
Objem nádrže paliva 21 l (5 l rezerva) - olovnatý  LO94, bezolovnatý  LO95 (od r. 1992)
Náplň oleje (typ oleje je určen výrobcem vozu, je ho možné zaměnit vhodným substitutem od všech světových výrobců olejů)
- v motoru (včetně čističe) 2,5 l - OLIOFIAT 15W/40 (all season)
- v převodovce a rozvodovce 1,1 l - OLIOFIAT ZC 90
- v převodovce řízení 0,12 l  - OLIOFIAT W90/M
Náplň brzdové kapaliny 0,35 l - FIAT (blue)
Náplň nádržky omývače okna 2 l - FIAT DP-1
Přední tlumiče 0,13 l - OLIOFIAT
Zadní tlumiče 0,11 l - OLIOFIAT
Spotřeba:
Spotřeba paliva l / 100 km  
- město 5,3 ÷ 6,3 5,5 ÷ 6,5 6,1 ÷ 6,4
- při rychlosti 70 km/h 4,5 ÷ 4,9
- při rychlosti 90 km/h 5,3 ÷ 5,7

Newsletter

Chcete si občas nechat od nás zaslat aktuality? Vyplňte Váš e-mail.